Πράσινο τσάι οφέλη για την υγεία
Print This Post
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αυτό το άρθρο σε ένα φίλο Οι Κινέζοι έχουν γνωστά για τα οφέλη των φαρμακευτικών πράσινο τσάι από την αρχαιότητα, το χρησιμοποιεί για τη θεραπεία των πάντων, από πονοκεφάλους στην κατάθλιψη. Ήμουν τόσο εντυπωσιάστηκε όταν άρχισα να ερευνά τα πλεονεκτήματα της Πράσινο τσάι που ξεκίνησα μια κινεζική Πράσινο Τσάι ιστοσελίδα.
Στην πραγματικότητα κινεζικής Πράσινο τσάι έχει ερευνηθεί και να συνδέεται με βοηθήσει όλες τις ακόλουθες προϋποθέσεις.
* Ρευματοειδή αρθρίτιδα
* Υψηλά επίπεδα χοληστερόλης
* Cariovascular νόσου
* Λοίμωξης
* Μειωμένη ανοσολογική λειτουργία
* Γνωστική λειτουργία
* Στάσης ορισμένων νευροεκφυλιστικές ασθένειες, όπως Alzheimers
* Η αντιμετώπιση Αρθρίτιδα
* Η αντιμετώπιση MS
Πρόληψη μείωσε Τ-κύτταρα, λόγω του ιού HIV
Στο εργαστήριο δοκιμών, EGCG, το οποίο βρέθηκε στο πράσινο τσάι, βρέθηκε για την πρόληψη του HIV επιτίθεται Τ-κυττάρων. Επιστήμονες στην Ιαπωνία έχουν βρει ένα συστατικό του πράσινου τσαγιού μπορεί να σταματήσει τον ιό HIV από δεσμευτικό σε υγιή κύτταρα του ανοσοποιητικού, η οποία είναι το πώς ο ιός spreads.Their εργαστηριακές δοκιμές δείχνουν ένα χημικό που ονομάζεται Epigallocatechin Γαλλικός (EGCG) προστατεύει τα κύτταρα. Γράφοντας στην Εφημερίδα της Αλλεργίας και Κλινικής Ανοσολογίας, οι επιστήμονες ότι η ανακάλυψη θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέες θεραπείες για την καταπολέμηση της νόσου. Αν και δεν είναι γνωστό αν αυτό έχει κάποια επίδραση στους ανθρώπους ακόμη.
Καρκίνος
Για παράδειγμα, το 1994, το Journal of National Cancer Institute της δημοσίευσε τα αποτελέσματα της επιδημιολογικής μελέτης που αναφέρει ότι το πόσιμο πράσινο τσάι μείωσε τον κίνδυνο esophageal καρκίνου στην κινεζική ανδρών και γυναικών από σχεδόν εξήντα τοις εκατό. Πανεπιστήμιο Purdue ερευνητές πρόσφατα στο συμπέρασμα ότι ένα σύνθετο στο πράσινο τσάι εμποδίζει τον πολλαπλασιασμό των καρκινικών κυττάρων. Στην πραγματικότητα, είπαν πολλές εργαστηριακές μελέτες έχουν αποδείξει ανασταλτικές επιδράσεις του τσαγιού και παρασκευάσματα τσαγιού πολυφαινολών κατά το σχηματισμό και την ανάπτυξη όγκων. Αυτή η ανασταλτική δράση θεωρείται ότι είναι κατά κύριο λόγο οφείλεται στην αντιοξειδωτική και τις πιθανές επιπτώσεις της αντιπολλαπλασιαστικές polyphenolic ενώσεων στο πράσινο και το μαύρο τσάι.
Απώλεια βάρους
Νέα στοιχεία ως προς το ότι πράσινο τσάι μπορεί ακόμη και να βοηθήσει dieters. Τον Νοέμβριο του 1999, το American Journal of Clinical Nutrition δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας μελέτης του Πανεπιστημίου της Γενεύης στην Ελβετία. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι άνδρες που έλαβαν το συνδυασμό της καφεΐνης και πράσινου τσαγιού εκχύλισμα καίγονται περισσότερες θερμίδες από αυτές που μόνο η καφεΐνη ή ένα εικονικό φάρμακο. Πράσινο Τσάι Αυξήσεις οξείδωση του λίπους (βοηθά το σώμα να χρησιμοποιεί το λίπος ως πηγή ενέργειας) και αυξάνει το μεταβολισμό. Αυτά είναι δύο πράγματα που είναι προγνωστική της απώλειας βάρους.
Δοντιών και του δέρματος
Εν τω μεταξύ, το δέρμα, τα παρασκευάσματα που περιέχουν πράσινο τσάι - από αποσμητικά σε κρέμες - αρχίζουν να εμφανίζονται στην αγορά. Οι επιστήμονες έχουν ανακαλύψει ότι η εφαρμογή, ακόμη και πράσινο τσάι για το δέρμα μπορεί να βοηθήσει τη θεραπεία και την πρόληψη ορισμένων μορφών καρκίνου του δέρματος και άλλων διαταραχών του δέρματος, την προστασία του δέρματος από μακροχρόνια και βραχυπρόθεσμα βλάβη από την ηλιακή υπεριώδη ακτινοβολία, και λειτουργεί ως αντιβακτηριδιακών πράκτορα όταν εφαρμόζεται σε δερματικές μολύνσεις. Πολλά από τα οφέλη για την υγεία των γενικών πράσινο τσάι προέρχονται από την πλούσια προσφορά του εργοστασίου nutraceuticals ονομάζονται πολυφαινόλες, εκ των οποίων epigallocatechin Γαλλικός (EGCG) είναι το πιο powerful.A ανάπαυλα για τους γονείς των παιδιών που καταναλώνουν πάρα πολύ σοκολάτες έχουν λόγο να χαμογελάστε. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού έχει συνδεθεί με μειωμένη συχνότητα των δοντιών αποσύνθεσης.
Πώς λειτουργεί το Πράσινο Τσάι εργασίας;
Το μυστικό του πράσινου τσαγιού έγκειται στο γεγονός ότι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες catechin, ιδίως epigallocatechin Γαλλικός (EGCG). EGCG είναι ένα ισχυρό αντι-οξειδωτικό: εκτός από την παρεμπόδιση της ανάπτυξης των καρκινικών κυττάρων, που σκοτώνει τα καρκινικά κύτταρα χωρίς να βλάπτουν τους υγιείς ιστούς. Ο λόγος Πράσινο τσάι & White Tea polyphenol έχουν περισσότερο από ό, τι άλλα αντιοξειδωτικά τσάι είναι λόγω του τρόπου επεξεργασίας τους. Η πρόληψη της υποβάθμισης των κυτταρικών μεμβρανών από την εξάπλωση που εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες του (η οποία παρουσιάζεται κατά τη διαδικασία της οξείδωσης). Τα οφέλη για την υγεία αυτών των τσαγιών είναι το φως που προέρχεται από την επεξεργασία των φύλλων η οποία διατηρεί τα συστατικά όπως Catechin ότι η έρευνα αποδεικνύει τώρα να είναι επωφελής. Λευκό & Πράσινο τσάι είναι συχνά ατμό ή πανευρωπαϊκό απολύθηκε όχι ημι-που έχουν υποστεί ζύμωση (μαύρο τέϊον) ή που έχουν υποστεί ζύμωση (μαύρο τσάι). Ζύμωση leaches αναφέρονται ορισμένα από αυτά τα ευεργετικά συστατικά με τον ίδιο τρόπο που το τηγάνισμα των τροφίμων τείνει να μειώσει θρεπτικής αξίας που δεν ατμό. Θα πρέπει να μας εκπλήσσει το ότι δεν ατμό πράσινο τσάι επίσης υποστηρίζει περισσότερα από τα polyphenol αντιοξειδωτικό προφίλ πανευρωπαϊκού απολύθηκε από πράσινο τσάι επίσης.
Η Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) απέρριψε τις αξιώσεις της για την υγεία οφέλη πράσινο τσάι.
"Δεν είναι αξιόπιστες επιστημονικές αποδείξεις ότι το πόσιμο πράσινο τσάι μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων».
"FDA συμπέρασμα δεν υπάρχει αξιόπιστο αποδεικτικό στοιχείο που να στηρίζει τους ισχυρισμούς υγείας για ειδική πράσινο τσάι ή το εκχύλισμα πράσινου τσαγιού και τη μείωση του αριθμού των παραγόντων κινδύνου που συνδέονται με Αντισταθμιστικός" (καρδιαγγειακά νοσήματα).
Η FDA έχει προηγουμένως είπε ότι πράσινο τσάι ενδέχεται να μην μειώσει μαστού, του προστάτη ή κάθε άλλη μορφή καρκίνου του κινδύνου.
Παρά τις απαιτήσεις της FDA, το Πράσινο Τσάι φαρμακευτικά οφέλη έχουν περιγραφεί για πάνω από 1000 χρόνια. Η Kissa Yojoki, ή να κάνετε κράτηση του Τσάι από γραπτή Ζεν ιερέας Eisai στο 1191, περιγράφει πως το πόσιμο πράσινο τσάι μπορεί να έχει θετικές συνέπειες για τους πέντε ζωτικά όργανα, ιδίως την καρδιά. Το βιβλίο πραγματεύεται τις φαρμακευτικές ιδιότητες του τσαγιού που περιλαμβάνει την ελάφρυνση των επιπτώσεων του αλκοόλ, που ενεργεί ως διεγερτικό, blotchiness αποξήρανσης, βαφής δίψα, εξάλειψη δυσπεψία, ενδημική μορφή πολυνευρίτιδας θεραπεύει ασθένειες, την πρόληψη της κόπωσης, και τη βελτίωση της εγκεφαλικής λειτουργίας και του ουροποιητικού. Μέρος πρώτο εξηγεί επίσης το σχήμα των φυτών τσάι, το τσάι και τα λουλούδια και τα φύλλα τσαγιού καλύπτει το πώς να καλλιεργούν φυτά τσαγιού και διαδικασία φύλλα τσαγιού. Στο δεύτερο μέρος, το βιβλίο πραγματεύεται την ειδική δοσολογία και ο τρόπος που απαιτούνται για την ατομική φυσική παθήσεων. Αντικειμενικά μιλώντας, σκεπτικισμό των πράσινο τσάι του ιατρικού οφέλη δεν θα είναι η πρώτη φορά που μια αρχαία ιατρική αντιμετώπιση εφαρμόζεται με επιτυχία στην Ασία, είχε αρχικά αμφισβητηθεί από τη Δυτική Ιατρική εγκατάστασης.
Κίνδυνοι
Μέχρι σήμερα, η μόνη αρνητική παρενέργεια που αναφέρθηκαν από το πόσιμο πράσινο τσάι είναι αϋπνία οφείλεται στο γεγονός ότι περιέχει καφεΐνη. Ωστόσο, πράσινο τσάι περιέχει λιγότερη καφεΐνη από τον καφέ: υπάρχουν περίπου τριάντα σε εξήντα mg. καφεΐνης σε έξι - οκτώ ουγκιά το τσάι, σε σύγκριση με πάνω από το ένα εκατοστό mg. σε οκτώ ουγκιών του καφέ.
Αποφύγετε να πίνετε πράσινο τσάι ή τουλάχιστον να μιλάμε με το γιατρό σας πριν πάρετε πράσινο τσάι, αν έχετε:
* Προβλήματα στην καρδιά
* Υψηλή αρτηριακή πίεση
* Νεφροπάθειας
* Υπερθυρεοειδισμός
* Νευρικό διαταραχή
Αν σας αρέσει αυτή η θέση τότε μάλλον θα ήθελε αυτά τα άλλα συναφή στοιχεία και


























Είμαι προσπαθεί να μάθει αν μια κρέμα που περιέχει πράσινο τσάι θα έχει επίσης την καφεΐνη όπως είμαι αλλεργική στην καφεΐνη.
Suzanne
--
i bigelow πίνουν τσάι τη μία χερσότοποι αντιοξειδωτικά του τσαγιού είναι αυτό καλό για celliute και χάσει βάρος;
Ξέρεις, δεν είμαι σίγουρος. Ξέρω ότι η γυναίκα μου έχει πόσιμο παρτίδες decaf πράσινο τσάι καθώς και πράσινο τσάι εγχυθεί Ginger Ale.
Πιστεύω ότι πραγματικά πράσινο τσάι είναι καλό για σας και έχει όλα τα αντιοξειδωτικά που θα σας κάνει πιο υγιείς αλλά δεν είμαι μόνο εγώ σίγουρος για όλα αυτά τα άλλα προϊόντα που πρόκειται να δείτε όλα με Πράσινο Τσάι σε αυτά, αλλά με μόλις λίγο δυφία από το Πράσινο Τσάι καλοσύνη σε αυτές.
Ο γιατρός μου μου έδωσε δύο χρονικές πράσινο τσάι την ημέρα το απόγευμα με άλογο ουρά ... ξύδι αραιωμένο με νερό, καθώς το ελαιόλαδο και χυμό λεμονιού πρώτο πράγμα το πρωί με οποιονδήποτε τύπο Berry. Νιώθω μεγάλη. Δεν πόνος μου σε ενώνει. Πολύ ισχυρότερη. Τώρα είμαι πόσιμο ένα κουταλάκι του γλυκού λάδι καρύδας βιολογικής το πρωί και το βράδυ. Πιστέψτε με, αισθάνομαι καλά.
Υπάρχουν παρενέργειες που σχετίζονται με το πράσινο τσάι. Έχω πόσιμο για αρκετές ημέρες και αντιμετωπίζετε στομαχικές κράμπες, είναι αυτό που συνδέεται;