απώλεια λίπους για βλάκες

Διαιτητική πρόσληψη των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων συσχετίστηκε με μειωμένη συχνότητα εμφάνισης του αυτοαντισώματα στο αίμα μήνυμα ότι το ανοσοποιητικό σύστημα να επιτεθεί κύτταρα που παράγουν ινσουλίνη στο πάγκρεας. Omega-3 λιπαρά οξέα είναι γνωστό ότι έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, και η φλεγμονή θεωρείται ότι διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη τύπου 1 διαβήτη με την καταστροφή αυτών των κυττάρων που παράγουν ινσουλίνη.

"Το σκεπτικό είναι ότι το ωμέγα-3 μπορεί να αυξήσει την ικανότητα του οργανισμού να καταπολεμήσει τη φλεγμονή που οδηγεί σε διαβήτη τύπου 1," ερευνητής Τζιλ Νόρις M., MPH, PhD ανακοίνωσε χθες.

"Πρόκειται για μια προκαταρκτική μελέτη», λέει. "Πραγματικά, δεν μπορούμε να κάνω διατροφικές συστάσεις βασίζονται σε αυτά τα συμπεράσματα."

Η μελέτη εμφανίζεται στο 27 Σεπτέμβρη θέμα της TheJournal της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης.

Ωμέγα-3, Έρευνας του Διαβήτη
Στους ενήλικες, η πλούσια σε ωμέγα-3 δίαιτες που πιστεύεται ότι είναι χαμηλότερο καρδιαγγειακό κίνδυνο, και σε μωρά τα λιπαρά οξέα είναι πίστευε για την προώθηση της ανάπτυξης του εγκεφάλου.

Μια μελέτη από τη Νορβηγία 2003 ήταν μία από τις πρώτες δοκιμές σε ανθρώπινο υποδηλώνουν ένα προστατευτικό ρόλο για τα ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στο διαβήτη τύπου 1. Οι ερευνητές ανέφεραν μικρότερη συχνότητα των ωμέγα-3-πλούσια μουρουνόλαδο συμπληρωμάτων κατά τη διάρκεια σπάργανα σε παιδιά με διαβήτη, σε σύγκριση με παιδιά χωρίς την ασθένεια.

Τα πρόσφατα δημοσίευσε μελέτη περιελάμβανε 1.770 παιδιά - από τη γέννηση μέχρι την ηλικία 3 - σε αυξημένο κίνδυνο για ανάπτυξη διαβήτη τύπου 1, ακολουθείται για έναν μέσο όρο έξι χρόνια. Τα παιδιά αυτά είτε είχαν γονέα ή αδελφή με διαβήτη τύπου 1 ή είχαν γενετικά τεστ έδειξε ότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος.

Omega-3 καθορίστηκε μέσω της πρόσληψης τροφίμων ετήσια ερωτηματολόγια συχνότητας. Μεταξύ άλλων, οι γονείς ρωτήθηκαν πόσο συχνά έτρωγαν τα παιδιά τους σε κονσέρβες τόνου και λιπαρών ψαριών όπως ο σολομός ή σκουμπρί. Τους ρώτησε επίσης για το πετρέλαιο που χρησιμοποιείται για το μαγείρεμα στο σπίτι.

Λιπαρών ψαριών όπως ο σολομός, οι σαρδέλες, το σκουμπρί και είναι από τις καλύτερες διατροφικές πηγές των ωμέγα-3S, αλλά σκούρα πράσινα λαχανικά και λάδι canola, το ηλιέλαιο, και flaxseed πετρελαίου είναι επίσης καλές πηγές. Ολοένα και περισσότερο, τα αυγά, τα ψωμιά, χυμοί και άλλες τροφές που είναι εμπλουτισμένα με ωμέγα-3S.

Ερυθρά αιμοσφαίρια από 244 παιδιά στο πλαίσιο της μελέτης ήταν επίσης δοκιμαστεί σε λιπαρά οξέα για να επιβεβαιώσει το ερωτηματολόγιο συμπεράσματα.

Η έρευνα επιβεβαίωσε ότι τα παιδιά που αναφέρθηκε ότι είχαν υψηλότερη πρόσληψη των ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, επίσης, είχαν λιγότερα στοιχεία του αυτοαντισώματα που συνδέονται με την εξέλιξη σε διαβήτη τύπου 1.

Σχέδια για πιο Omega-3 Έρευνας
Η επεμβατική δοκιμή που χρηματοδοτούνται από τα Εθνικά Ινστιτούτα Υγείας θα πρέπει να προσφέρουν περισσότερες ενδείξεις σχετικά με τη σχέση μεταξύ διατροφής και διαβήτη τύπου 1, κυρίως το ρόλο των ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Η δίκη έχει σχεδιαστεί για να διερευνήσει κατά πόσον τα βρέφη με γενετική προδιάθεση για την ανάπτυξη διαβήτη τύπου 1 εμφανίζουν λιγότερα συμπτώματα της φλεγμονής, όταν του δοθεί συμπληρώματα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ΕΙΚΟΣΙΕΞΑΝΟΪΚΟ οξύ (DHA), από τη νηπιακή ηλικία.

Μια ενισχυμένη έκδοση του δίκη έχει προγραμματιστεί να διαπιστωθεί αν DHA προστατεύει τα βρέφη και τα παιδιά από την ανάπτυξη του αυτοαντισώματα που οδηγεί σε διαβήτη. Αν οι ερευνητές βρουν μια άμεση σχέση μεταξύ συμπληρώματα DHA και τη μείωση της φλεγμονώδους δράσης που οδηγεί σε διαβήτη, ωμέγα-3 συμπληρωμάτων θα μπορούσε να καταστεί μια σημαντική στρατηγική για την πρόληψη της νόσου.

Michael Clare-Salzler, MD, ο οποίος θα οδηγήσει τη μελέτη.

"Αν η συμπλήρωση εργασιών, ο χρόνος μπορεί να είναι κρίσιμη», λέει. "Αυτό είναι που αυτή η δίκη είναι το θέμα. Θέλουμε να δοκιμάσει αυτή την υπόθεση ότι αν φτάσουμε νωρίς τα βρέφη με αντιφλεγμονώδεις θεραπεία θα μπορεί να εμποδίσει την ανάπτυξη του αυτοαντισώματα αυτών. "

Βοήθεια άλλοι άνθρωποι ανακαλύπτουν αυτό το post
  • del.icio.us
  • Furl
  • Reddit
  • YahooMyWeb
  • Blue Dot
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • Digg
  • HealthRanker
  • Yahoo! Buzz
Ευχαριστίες για την επίσκεψη. Για να ξεκινήσετε γιατί δεν είναι συνδρομητές σε 21 ημέρες το πρόγραμμα φυσικής κατάστασης στην κορυφή της σελίδας. Δείτε στο κόκκινο κουτί, είναι εκεί .. Ευχαριστώ Bill

Αν σας αρέσει αυτή η θέση τότε μάλλον θα ήθελε αυτά τα άλλα συναφή στοιχεία και

  • Ωμέγα 3 βιταμίνες μειώνουν την αρτηριακή πίεση
  • Ιχθυέλαιο και άσκηση οδηγεί σε απώλεια βάρους
  • Βιταμίνες και την υγεία σας
  • Οφέλη για την υγεία των Ωμέγα 3 Βιταμίνες
  • Πώς θα φτάσετε λινόσποροι σε διατροφή σας