Ωμέγα 3 βιταμίνες μειώνουν την αρτηριακή πίεση
Print This Post
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αυτό το άρθρο σε ένα φίλο Έχουμε πάντα γνωστό ότι Omega βιταμίνες είναι ισχυρά αντιοξειδωτικά, καθώς και ότι είναι καλό για την καρδιά σας, αλλά υπάρχει μια νέα μελέτη που δείχνει ότι η Omega βιταμίνες είναι επίσης καλή για τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.
Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μειώνουν την αρτηριακή πίεση: μελέτης | Υγεία | Reuters
Δεν μπορώ να εγγυηθώ προσωπικά για αυτό που ποτέ δεν είχε την υψηλή πίεση του αίματος, αλλά έχω τη λήψη βιταμινών Omega Ψυχρού πατημένο για τουλάχιστον τρία χρόνια τώρα και πραγματικά πιστεύω ότι είναι ένα μεγάλο συμπλήρωμα για καλύτερη υγεία.
Ετικέτες: αντιοξειδωτικά, η καρδιά, το ωμέγα, βιταμίνες Αν σας αρέσει αυτή η θέση τότε μάλλον θα ήθελε αυτά τα άλλα συναφή στοιχεία και

























