Getting Gezondere met behulp van groene thee
Print This Post
E-mail dit artikel naar een vriend De Chinese groene thee hebben gebruikt voor de behandeling van aandoeningen voor meerdere eeuwen. Tegenwoordig zijn de westerse cultuur is het begin tot het begrijpen van de voordelen van groene thee. Recent onderzoek heeft uitgewezen enkele van de voordelen voor de gezondheid van het gebruik van groene thee met inbegrip van de mogelijke preventie van artritis, hart-en vaatziekten, cataract en ook kanker.
Naast de bestrijding van de ziekte-uitkeringen, groene thee ook steun gewichtsverlies programma's. Studies hebben aangetoond dat het drinken van groene thee helpt je meer calorieën verbranden. Dus wat maakt groene thee zo gunstig?
Groene thee is de populairste soorten Chinese thee. Veel mensen beschouwen het als het beste drankje voor warme zomers. De belangrijkste reden voor dit verzoek is het feit dat groene thee is cool en bestrijdt off irritatie. Velen hebben zelfs beweerd dat hij de koorts.
De gezondheid voordelen van groene thee zijn in de hele wereld bekend en gewaardeerd worden, veel meer dezer dagen. De Chinezen hebben geweten over deze medicinale voordelen sinds de oudheid, zoals deze worden met behulp van groene thee voor de behandeling van alles, van hoofdpijn tot depressie, en een lange lijst van andere kwalen.
In feite, Groene thee wordt gebruikt voor het verbeteren van cardiovasculaire fitness, gewichtsverlies, toename van het metabolisme, artritis, infecties en zelfs tandbederf. Deze voordelen zijn, omdat groene thee is rijk aan polyfenolen catechin, met name de genoemde epigallocatechin gallate (EGCG). EGCG is in wezen een anti-oxidant die de bevoegdheid heeft om te vechten en te doden kankercellen zonder schade voor het gezonde weefsel in het lichaam.
Vandaag de dag zijn er tal van wetenschappelijke onderzoeken uitgevoerd, zowel in Azië en het Westen is die harde bewijzen voor de voordelen voor de gezondheid lang geassocieerd met het drinken van groene thee. Een goed voorbeeld is het Journal of the National Cancer Institute waarvan de resultaten gepubliceerd van een epidemiologische studie in 1994, waaruit blijkt dat het drinken van groene thee verlaagt het risico van oesofageale kanker in de Chinese mannen en vrouwen met bijna 60%. De universiteit van Purdue onlangs verslag van haar bevindingen dat er een verbinding in groene thee kan helpen bij de bestrijding van kanker.
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat dit anti-oxidant effect heeft gehad op het verlagen van cholesterol waarden, en belemmeren de abnormale vorming van bloedstolsels. Dit laatste voordeel krijgt een nog groter belang voor het feit dat de abnormale vorming van bloedstolsels, medisch bekend als trombose, is de belangrijkste factor die leidt tot beroertes en hartaanvallen, waardoor groene thee zeer gunstig voor de eigen gezondheid en welzijn.
Bedankt voor uw bezoek. Om de slag te gaan waarom niet abonneren op de 21 dag fitness plan aan de bovenkant van deze pagina. Kijk in het rode vak, het is daar .. Dankzij Bill Als je van dit bericht, dan zult u waarschijnlijk net als die andere aanverwante artikelen en


























