vet verlies voor idioten

Dioxine-inname van omega-3 vetzuren werd geassocieerd met een lagere incidentie van de auto in het bloed dat signaal het immuunsysteem aan te vallen insuline producerende cellen in de pancreas. Omega-3 vetzuren is bekend dat er anti-inflammatoire eigenschappen, en ontsteking vermoedelijk een belangrijke rol spelen in de ontwikkeling van type 1 diabetes door vernietiging van die insuline-producerende cellen.

"Het denken is dat omega-3 vetzuren kan het lichaam in staat is om de bestrijding van de ontsteking die leidt tot type 1 diabetes," onderzoeker Jill M. Norris, MPH, PhD kondigde gisteren.

"Dit is een voorbereidend onderzoek," zegt ze. "We hebben het echt niet kan maken dieetbehoeften aanbevelingen op basis van deze bevindingen."

De studie verschijnt in het Sept 27 kwestie van TheJournal van de American Medical Association.

Omega-3, onderzoek naar diabetes
Bij volwassenen, omega-3-rijke voeding zijn vermoedelijk lager cardiovasculair risico, en bij baby's de vetzuursamenstelling wordt geloofd om de ontwikkeling van de hersenen.

A 2003-studie uit Noorwegen was een van de eerste menselijke proeven te raden een beschermende rol van omega-3 vetzuren bij type 1 diabetes. Onderzoekers rapporteerden een lagere incidentie van omega-3-rijke kabeljauw lever olie suppletie tijdens kinderschoenen bij kinderen met diabetes, in vergelijking met kinderen zonder de ziekte.

De onlangs gepubliceerde studie onder 1770 kinderen - vanaf de geboorte tot de leeftijd 3 - met een verhoogd risico voor het ontwikkelen van type 1 diabetes, gevolgd voor een gemiddelde van zes jaar. Deze kinderen hadden ofwel een ouder of broer met type 1 diabetes of had genetische tests is gebleken dat een verhoogd risico.

Omega-3 inname werd bepaald door middel van jaarlijkse voeding-frequentie vragenlijsten. Onder andere, de ouders werd gevraagd hoe vaak hun kinderen aten tonijnconserven en vette vis zoals zalm of makreel. Zij werden ook vragen gesteld over de olie die zij gebruikt voor thuis koken.

Vette vis zoals zalm, sardines en makreel is een van de beste voeding bronnen van omega-3s, maar donkergroene groenten en canola olie, zonnebloemolie, en flaxseed olie zijn ook goede bronnen. Steeds, eieren, brood, vruchtensappen en andere voedingsmiddelen zijn verrijkt met omega-3s.

Rode bloedcellen van 244 kinderen in de studie werd ook getest voor vetzuursamenstelling te bevestigen dat de vragenlijst bevindingen.

Het onderzoek bevestigde dat kinderen die berichten had hogere inname van omega-3 vetzuren hadden ook minder bewijs van de auto in verband met de progressie van type 1 diabetes.

Plannen voor meer Omega-3 onderzoek
Een interventie-onderzoek wordt gefinancierd door de National Institutes of Health moet bieden meer aanwijzingen over het verband tussen voeding en type 1 diabetes, met name de rol van omega-3 vetzuren. De proef is bedoeld om te onderzoeken of baby's met een genetische aanleg voor het ontwikkelen van type 1 diabetes blijkt minder tekenen van ontsteking bij gegeven aanvulling van de omega-3 vetzuur, docosahexaenoic zuur (DHA), uit kinderschoenen.

Een uitgebreide versie van de studie is gepland om te bepalen of DHA beschermt baby's en kinderen uit de ontwikkeling van de auto die leiden tot diabetes. Als onderzoekers een verband te leggen tussen DHA-suppletie en een vermindering van de inflammatoire activiteit die leidt tot diabetes, omega-3 suppletie kan een belangrijke strategie voor de preventie van de ziekte.

Michael Clare-Salzler, MD, die zal leiden het onderzoek.

"Als aanvulling heeft, de timing kan worden kritisch", zegt hij. "Dat is wat dit proces is. Wij willen deze hypothese te testen dat als we bij vroege baby's met anti-inflammatoire therapie kunnen we blokkeren de ontwikkeling van deze auto. "

Help andere mensen ontdekken deze post
  • del.icio.us
  • Furl
  • Reddit
  • YahooMyWeb
  • Blue Dot
  • StumbleUpon
  • Technorati
  • Twitter
  • Digg
  • HealthRanker
  • Yahoo! Buzz
Labels:

Als je van dit bericht zal je waarschijnlijk net als deze andere aanverwante artikelen en

  • Omega 3 vitamines verlagen bloeddruk
  • Visolie en lichaamsbeweging leidt tot gewichtsverlies
  • Vitaminen en uw gezondheid
  • Gezondheidsvoordelen van omega-3 Vitaminen
  • How to get Vlas zaad in uw dieet
  • Verlaat een Antwoord