Het nadeel van post-workout maaltijd
Print This Post
E-mail dit artikel naar een vriend Drie nieuwe studies hebben gesuggereerd dat de maaltijden nuttigen na oefeningen kan gaan tegen het algehele gezondheid voordelen die lichamelijk werk outs maken.
De drie studies, gepubliceerd door onderzoekers bewegingswetenschappen aan de Universiteit van Massachusetts Amherst, duiden erop dat, tenzij je een competitieve sporter, sport drankjes nuttigen of hoog-koolhydraat voeding zoals energie-repen direct na de uitoefening van mei ontkenning van de voordelen voor de volksgezondheid dat lichamelijke oefening creëert.
Volgens Barry S. Braun, universitair hoofddocent bewegingswetenschappen en directeur van het Energy Metabolism laboratorium bij UMass Amherst, de meeste mensen die gebruik maken van niet concurrerend zijn atleten. Ze oefenen te helpen hun algemene gezondheid, strekkende tot het beheren van hun gewicht en de vermindering van het risico op diabetes, hart-en vaatziekten of andere gezondheidsproblemen. Voor hen is de krachtige voordelen van lichaamsbeweging zijn snel teruggedraaid door de consumptie van sterke koolhydraat voeding zoals sport-dranken en energie bars na het hardlopen.
Maar voor de gewone mensen die met behulp van fysieke activiteit met het oog op het verbeteren van hun gezondheid, de oefening is een geneesmiddel. Hoewel elk "dosis" van de oefening geeft voordelen, de effecten van verlies van een tot twee dagen. Net als andere medicijnen, lichaamsbeweging heeft ook interacties met voedsel.
Aanbevelingen voor atleten, strekkende tot het optimaliseren van hun prestaties kunnen worden precies de verkeerde adviezen voor mensen die gebruik maken oefening voor het verbeteren van hun gezondheid. "De tweede mogelijkheid is waarschijnlijk verstandiger om te voorkomen dat sport en energie dranken bars tijdens en gedurende een tot drie uur na, de uitoefening maximaliseren van de positieve effecten van elke oefening dosis," zegt Braun.
In drie onlangs gepubliceerde studies, afgestudeerde studenten in het kader van Braun' de richting gekeken naar hoe de totale calorieën, koolhydraten de inhoud en het tijdschema van de post-maaltijden invloed uitoefenen metabolische gezondheid.
Om te begrijpen of de negatieve effecten van de functie-uitoefening maaltijd te wijten waren aan het totaal aan calorieën of naar de koolhydraten inhoud van de maaltijd, Braun' de student getest KAILA Holtz twee verschillende maaltijden gegeven onmiddellijk na 75 minuten matig intensieve fiets oefening. De maaltijden bevatten precies dezelfde hoeveelheid calorieën, maar een was rijk aan koolhydraten en de andere was erg laag in koolhydraten. Haar resultaten toonden aan dat de effectiviteit van insuline om suiker uit het bloed groter was na een oefening / maaltijd combinatie vergeleken met deelnemers die geen oefening. De effecten waren groter, echter, toen de maaltijd was laag in koolhydraten.
Deze resultaten suggereren dat, wanneer de functie-uitoefening maaltijd is weinig koolhydraten, meer van de metabole voordelen van lichaamsbeweging zijn overgenomen. Hoewel er enkele subtiele verschillen, de resultaten waren vergelijkbaar voor alle drie de uitoefening / maaltijd combinaties, wat suggereert dat de timing van de maaltijden is niet een belangrijke overweging.
Bedankt voor uw bezoek. Om de slag te gaan waarom niet abonneren op de 21 dag fitness plan aan de bovenkant van deze pagina. Kijk in het rode vak, het is daar .. Dankzij Bill Als je van dit bericht, dan zult u waarschijnlijk net als die andere aanverwante artikelen en

























Interessant. Ik vind het altijd afhankelijk van zijn metabolisme. Bijvoorbeeld een magere, gezonde individu mag proberen te winnen gewicht opzettelijk en onmiddellijk na het nuttigen van maaltijden workouts is / gunstig kan zijn. Alleen mijn 2 cent
Hey, ik ben het volledig eens met jullie beiden. Hier is iets wat lezers zou willen uitchecken. De Nutrilite merk in de wereld nummer een vitamine, mineralen, en het dieet supplement. Ze kwam net uit met een nieuw product genaamd een Carb-blocker, nee, het is niet een dieet van pillen.
Lab tests blijkt dat een 3-tablet serveren van Carb Blocker 2 mei helpen blokkeren tot 500 koolhydraten calorieën verbruikt als met een high-carb maaltijd. Zijn de eerste en enige aanvulling te helpen blokkeren van de absorptie van zowel suikers en zetmeel. Het remt de activiteit van enzymen, die spijsvertering breken koolhydraten voor uw lichaam op te vangen en vervolgens opslaan als vet. Het leukste is dat je lichaam nog steeds profiteert van alle vitaminen, mineralen en vezels in het voedsel dat je eet. Check it out, en laat me weten wat je denkt.
http://www.mstraub.qhealthzone.com